Veel Gestelde Vragen

faq
Begin bij de basis

Algemene vragen

Or & Argent is een eerlijk bedrijf met een etalage. We hebben 8 winkels die allemaal in België gevestigd zijn en we hebben meer dan 30 jaar ervaring in juwelen. Ons team van ongeveer 20 mensen adviseert u graag en staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Online zijn wij bereikbaar via e-mail en telefoon (zie onze contactpagina) van maandag tot en met vrijdag.
Wij leveren sieraden en horloges aan verschillende Europese landen, buiten Europa, Zwitserland en aan de overzeese departementen en gebieden. We leveren ook goudbaren en munten via een beveiligde koerier maar enkel in België. Heeft u een vraag of kunt u uw bezorgmethode voor uw land niet kiezen? Neem contact met ons op via ons contactformulier.
Wij bieden veilige betaling in overeenstemming met de Europese normen. We slaan geen betalings- of bank-/creditcardgegevens op. Onze online verkoopsite wordt uitsluitend intern beheerd in België door professionals.
Naast de verschillende tools (ringmeters en andere) bieden we de mogelijkheid om 15 dagen in de winkel of online te ruilen. Bevalt het model je niet? Er is geen rechtvaardiging nodig voor uw retourzending.
Wij garanderen altijd de ontvangst van uw bestelling. Het pakket moet verloren gaan door de vervoerder? Wij zorgen voor de waarde, de teruggave of eventueel de terugbetaling. Zo heb je de zekerheid dat wat er ook gebeurt, je bestelling op de plaats van bestemming aankomt.

Een vraag?

Mocht je geen antwoord op je vraag hebben gevonden, neem dan contact met ons op via ons contactformulier

Een vraag stellen

Jouw bestelling
Alle benodigde informatie

Jouw bestelling

Bij het plaatsen van uw bestelling wordt de verzendtijd (wanneer het pakket wordt afgeleverd bij de vervoerder) alleen ter informatie meegedeeld. Dit kan variëren als gevolg van verschillende parameters, het kan later worden aangepast (bijvoorbeeld als het juweel uit een van onze winkels komt, de vertraging van de leverancier voor een gepersonaliseerd juweel, enz.). We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
We besteden er bijzondere aandacht aan om u altijd een scherpe en eerlijke prijs te bieden. We geven geen korting meer op je eerste bestelling. Het kan echter voorkomen dat u per e-mail of sms een tijdelijke aanbieding ontvangt waarvan u gebruik kunt maken onder de voorwaarden van deze aanbieding.
Bij verzending van uw bestelling heeft u per e-mail een trackinglink ontvangen die ook beschikbaar is in uw account. Raadpleeg deze link om de voortgang van het volgen van de levering te bekijken.
U heeft de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren zolang deze niet de status "wordt verwerkt" heeft. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier als u uw bestelling wilt annuleren Annuleringsverzoeken in onze winkels worden niet in behandeling genomen.
Heeft u een probleem bij het valideren van uw bestelling? Neem contact op met onze klantenservice en we sturen je een link om direct per e-mail te betalen.
Ja, u kunt bij ALMA zonder extra kosten in 3 termijnen betalen. Het bedrag van uw bestelling moet tussen de 50€ en 2000€ liggen. Tijdens de validatie van je bestelling betaal je een eerste deel en daarna wordt de betaling automatisch gedaan via ALMA.
Loyaliteitsprogramma
Voordelen en kortingen

Loyaliteitsprogramma

Om lid te worden van het loyaliteitsprogramma, moet u accepteren (selectievakje) om aanbiedingen te ontvangen tijdens de validatie van uw bestelling. Voor aankopen in de winkel moet u bij de aankoop uw contactgegevens invullen (een e-mailadres en een naam/voornaam is voldoende).
Ja, u profiteert van 10% korting voor elke 6 geregistreerde aankopen op ons loyaliteitssysteem, maar ook op uw verjaardag. Het verjaardagsaanbod is 15 dagen geldig, een week voor en een week na je verjaardag. Deze korting van 10% wordt in mindering gebracht op uw aankoop van de dag. Er is geen minimale afname.
Allereerst delen wij uw gegevens niet met andere partners. We nemen van tijd tot tijd contact met u op via e-mail voor aanbiedingen of om u op de hoogte te stellen van nieuwe producten (eventueel per sms). U kunt zich op elk moment eenvoudig afmelden (link om in e-mails te klikken of stop per sms te verzenden). U kunt ook contact met ons opnemen via ons contactformulier om u af te melden.